Must be a Bond Girl...but still falling for Hank

- Must be a Bond Girl...but still falling for Hank -

tiistai 28. lokakuuta 2014

Mä perustin oman blogin!


Kun mä olin pieni, mä halusin jossain vaiheessa ihan oikeasti kirjailijaksi. Ala-asteen ensimmäisellä luokalla aloin kirjoittamaan Neiti Etsivä -kirjaa (voi tsiisus..),  koska ne oli mun suosikkeja siihen aikaan. Kirjoitin yhden sivullisen tekstiä paksulla punaisella tussilla ja kyllästyin, koska en keksinytkään enempää kirjoitettavaa. Siihen tyssäsi mun kirjailijaurani. Olisin kyl salettiin ollut nuorin kirjailija Carolyn Keene -nimimerkillä..tai yleensäkin..

Kirjoittaminen on hyvä keino ilmaista omia ajatuksia ja fiiliksiä. Tietenkin on myös mukava, jos jutut kiinnostaa muitakin ja joku pystyy samaistumaan niihin tai saa jotain vinkkejä. Alunperin tämän blogin tarkoitus on kuitenkin auttaa nimenomaan mua itseäni pääsemään tässä kohtaa elämää eteenpäin. Syytä siihen, miksi ajatukset pitää tuoda esiin näin "julkisesti", minulla ei ole. Blogin genre on vielä hakusessa mutta ehkä sekin löytyy jossain kohtaa..tai sitten ei..tai sitten sen ei tarvikaan löytyä..

Mun elämä on ollut aina melko tapahtumarikasta. Olen vuosien varrella päässyt kosketuksiin hyvin erilaisten ihmisten ja asioiden kanssa, niin hyvässä kuin pahassakin. Aiheita ja näkökulmia kirjoituksiin siis varmasti löytyy. Aion kirjoittaa aina kun siltä tuntuu. En siis lupaa mitään tiettyä lukumäärää viikottaisten postauksien suhteen. Tekstien aiheet tulee myös olemaan ajoittain hyvinkin erilaisia keskenään. Lisäksi joskus saatan kirjoittaa vain pari kappaletta ja joskus enemmän. Ihan fiilispohjalta siis mennään :) Mielenkiintoista kyllä nähdä mitä tästä vielä tulee.. :) 

Syksy on muuten aika ihanaa aikaa, kattokaa vaikka tätäki kuvaa..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoida saa mut ei tarvi olla idiootti.. LOL